سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب فان و سرگرم

نظر

چرا تلگرام طلایی نصب نمیشه ابان 97 - علت باز نشدن تلگرام طلایی - علت نصب نشدن تلگرام طلایی چیست - مشکل نصب نشدن تلگرام طلایی چیه - علت کار نکردن تلگرام نسخه طلایی روی گوشی و کامپیوتر چیست -

علت نصب نشدن تلگرام طلایی

علت نصب نشدن تلگرام طلایی چیست
در این پست از مجله اینترنتی جونا مطلبی با عنوان چرا تلگرام طلایی نصب نمیشه در بخش اخبار فناوری سایت جونا بررسی می شود.

تلگرام طلایی چیست

تلگرام طلایی نسخه وایریش شده تلگرام اصلی است که در ایران کد نویسی شده و در بین کاربران ایرانی این پیام رسان طرفدارهای زیادی دارد.

مشکل نصب نشدن تلگرام طلایی چیست

بعد از فیلتر شدن پیام رسان محبوب تلگرام در ایران بعضی از نسخه این برنامه که در ایران کد نویسی شده غیر فعال شدن و قابل نصب نیستن دلیل اصلی نصب نشدن تلگرام طلایی است.
دلایل دیگر مانند: سخت افزاری و نرم افزاری تلگرام طلایی که قصد نصب کردنش را دارید باید مهیا باشد.
اگر پروند? نصبی تلگرام هم معیوب باشد یا ناقص دانلود شده باشد، باز هنگام نصب به شما خطا خواهد داد که این کار شدنی نیست. برای این منظور باید دوباره تلگرام را دانلود کرده و آن را نصب کنید.

امکانات تلگرام طلایی

ویرایش تلگرام طلایی به طور رسمی در داخل ایران انجام شده است و میزان امنیت تلگرام طلایی بسیار بالا است و شباهت بسیار زیادی به خود تلگرام دارد.
کاربرها می توانند به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا از آن استفاده نمایند.تمامی افرادی که در تلگرام ربات نوشته اند می توانند از همان ربات ها در تلگرام طلایی نیز استفاده نمایند.
تمامی افرادی که ممبرهای بالا در کانال ها و گروه های خود دارند، تعابیری اندیشیده شده است که بتوانند تمامی آن ها را در طلگرام مورد استفاده قرار دهند.

علت نصب نشدن تلگرام طلایی چیست - مشکل نصب نشدن تلگرام طلایی چیه

چرا تلگرام طلایی نصب نمیشه

امنیت تلگرام طلایی

برنامه های زیادی مثل به تلگرام اصلی ساخته شده که تنها یکی از آنها مورد اعتماد و قبول خود شرکت اصلی تلگرام می باشد. پیام رسان تلگرام X ایکس تنها برنامه می باشد و بقیه آنها هیچ کدام مورد تایید نبوده اند.
 اپلیکیشن تلگرام X سریعتر و آسان تر از نوع اصلی آن است و به همین خاطر است که مورد استقبال کمپانی تلگرام قرار گرفته است و آن را در سایت خود معرفی کرده. شما برای دانلود تلگرام X برای اندروید می توانید برروی این لینک کلیک کنید.

چرا تلگرام طلایی نصب نمیشه ابان 97 - علت باز نشدن تلگرام طلایی - علت نصب نشدن تلگرام طلایی چیست - مشکل نصب نشدن تلگرام طلایی چیه - علت کار نکردن تلگرام نسخه طلایی روی گوشی و کامپیوتر چیست